دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
جانبازان، چراغ راه حق و حقیقت برای ملت‌ها

حوزه/ محمد رحیمی در همایش بصیران ولایی تأکید کرد که جانبازان و ایثارگران، نماد افتخار و مظلومیت جمهوری اسلامی هستند و شهادت‌های آنان چراغ راهی برای آزادی‌خواهان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، محمد رحیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در همایش بصیران ولایی به اهمیت نقش جانبازان در جامعه اشاره کرد و گفت: کسانی که در جست‌وجوی حق و حقیقت هستند، می‌توانند راهنمایی برای ملت‌ها و آزادی‌خواهان باشند.

او با اشاره به نحوه شهادت فرمانده جبهه مقاومت، شهید السنوار، بیان کرد: این واقعه بهترین درس برای همه کسانی است که در خط انقلاب و ولایت قرار دارند. خداوند به این شکل، عزت و شجاعت را به ایشان عطا کرد.

رحیمی همچنین به چالش‌های پیش روی جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و افزود: شما جانبازان بصیر، چراغ راه این انقلاب و نظام مقدس هستید. نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی به وجود تک تک شما افتخار می‌کند و شما سند افتخار و مظلومیت این نظام هستید.

او در ادامه به افتخارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اشاره کرد و گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردیم و هرگز اجازه ندادیم که خاک کشور به دست دشمن بیفتد. مردم ما با سختی‌ها دست و پنجه نرم کردند و این ایستادگی، نشانه‌ای از عشق و وفاداری به وطن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha